OHT-traxion-2.jpg

NOUĂ CAMPANIE PENTRU ANVELOPELE AGRICOLE VREDESTEIN

Vredestein demarează o nouă campanie #LIVETHELAND.

Ca urmare a lansării campaniei de mare succes #ROCKTHEROAD pentru anvelopele pentru autoturisme, Apollo Vredestein își îndreaptă acum atenția spre sectorul agricol pentru a consolida și mai mult marca. Vânzările Vredestein în acest segment au crescut deja semnificativ în ultima vreme, drept rezultat al extinderii capacității de producție pentru anvelopele agricole. Noua campanie #LIVETHELAND se concentrează asupra performanței și a libertății omului și a mașinii, în aceeași măsură.

 

Simțiți libertatea. Experimentați performanța

Deznodământul #LIVETHELAND reprezintă legătura dintre fermieri și mediul acestora. Durata lungă de viaţă a anvelopelor Vredestein ajută la obținerea unei performanțe optime, în timp ce performanța excepțională are drept rezultat o productivitate sporită și costuri mai mici. 

Noua campanie a Vredestein are drept scop conștientizarea acestui lucru. Sentimentul de libertate și nivelurile de înaltă performanţă sunt exprimate în deznodământul „Simțiți libertatea. Experimentați performanța.“ în care sentimentul de libertate este legat de fermierii care sunt capabili să ia propriile decizii, în calitate de antreprenori independenți – de exemplu, metoda de cultivare și alegerea utilajului agricol utilizat – și care se bucură de viața la țară și natură. Mai mult, aceasta explică modul în care profesioniștii din domeniul agricol pot experimenta o mai mare libertate datorită performanței superioare a anvelopelor Vredestein. Aceste anvelope le asigură o economie de timp și bani pe care îi pot cheltui mai apoi, după cum consideră de cuviință, în viața privată sau profesională. 

Noua campanie se desfășoară, în prezent, pe plan internațional.