
Bogatul patrimoniu Vredestein
Compania Vredestein este mandră să se numere acum printre cei mai vechi producători de anvelope din lume, cu o istorie care datează de mai mult de 100 de ani.
Inovația înseamnă să poţi vedea mai departe
Cauciucul s-a aflat în compoziţia sângelui nostru încă de la începutul secolului 20 și, la fel ca inovația, este un constituent esențial al ADN-ului nostru. Acest lucru ne-a făcut ceea ce suntem astăzi: un producător de frunte european de anvelope de primă clasă.
Mai mult de un secol de performanță premium: bogatul patrimoniu Vredestein
Compania Vredestein este mandră să se numere acum printre cei mai vechi producători de anvelope din lume, cu o istorie care datează de mai mult de 100 de ani.
1908
Emile Louis Constant Schiff cumpără compania Guttapercha din Delft (Olanda).
1909
Compania se mută la Loosduinen și își schimbă denumirea în N.V. Rubberfabriek Vredestein.
1910
Vredestein produce prima anvelopă de bicicletă.
1912
Vredestein produce prima anvelopă pentru autoturisme.
1934
Fabrica de anvelope pentru biciclete îşi stabileşte sediul în Doetinchem.
1947
N.V. Nederlandsch-Amerikaansche, fabrica de anvelope auto Vredestein îşi stabileşte sediul în Enschede, odată cu B. F. Goodrich.
1952
Vredestein lansează pe piaţă Profilux, prima anvelopă pentru autoturisme proiectată intern.
1955
Vredestein este unul dintre primii producători din Europa care produc anvelope fără cameră: Profilux fără cameră.
1962
Fuziunea cu N.V. Rubberfabrieken Havea Raalte.
1965
Lansarea primei anvelope de iarnă pentru autoturisme Vredestein, respectiv M&S 187.
1966
Vredestein prezintă propria anvelopă cu structură radial-diagonală textilă pentru autoturisme, respectiv Sprint.
1972
Este lansată pe piață Sprint Steel, prima anvelopă cu structură radial-diagonală de oțel.
1978
Vredestein lansează prima anvelopă reflectorizantă pentru biciclete.
1979
Lansarea Space Master, un concept unic de anvelopă pliabilă de rezervă pentru autoturisme.
1979
Lansarea Vredestein Snow+: această anvelopă de iarnă pentru autoturisme câștigă rapid o reputație excelentă și este fundamentul poziției companiei Vredestein ca lider de marcă pentru anvelopele de iarnă.
1991
Lansarea Quatrac, prima anvelopă pentru toate anotimpurile pentru autoturisme de la Vredestein.
1993
Lansarea anvelopei de curse Vredestein Fortezza, cu care Leontien Zijlaard-van Moorsel câștigă imediat campionatul mondial de ciclism.
1995
Lansarea Snowtrac, prima anvelopă de iarnă cu tehnologie înaltă de procesare a siliciului.
1996
Vredestein lansează Wintrac, o anvelopă de iarnă pentru autoturisme, care este adecvată pentru viteze mari.
1997
Lansarea Traxion/Traxion+, prima serie 65-70 de anvelope pentru tractoare.
1997
Vredestein începe un parteneriat cu designerul italian Giugiaro.
1999
Lansarea Flotation Pro, prima anvelopă radială pentru utilajele agricole.
1999
Lansarea Sportrac, prima anvelopă din lume proiectată de designerul auto italian Giugiaro.
2001:
Vredestein prezintă Sprint Classic, o anvelopă pentru autoturisme clasice.
2004
Medalia olimpică de aur pentru ciclism rutier (contra cronometru) pentru Leontien Zijlaard-van Moorsel pe anvelopele Fortezza Pro TriComp.
2004
Lansarea primei anvelope auto Vredestein cu indicele de viteză Y pentru viteze de peste 270 km/h.
2005
Lansarea Wintrac xtreme, prima anvelopă de iarnă de înaltă performanţă cu indicele de viteză W. Vredestein este primul brand din lume care lansează acest tip de produs.
2006
Vredestein prezintă o anvelopă unică de performanță ultraridicată pentru autoturisme, respectiv Ultrac Sessanta.
2006
Succese importante în Turul Franței obţinute de Cadel Evans și Robbie McEwen, în urma utilizării anvelopelor Vredestein Fortezza.
2007
Jakob Fuglsang devine campion mondial al ciclismului montan pe anvelopele Black Panther de la Vredestein.
2007
Quatrac 3 este prima anvelopă pentru toate anotimpurile care utilizează tehnologia RunFlat. Vredestein este primul brand din lume care lansează acest tip de produs.
2009
Vredestein este cumpărată de către producătorul de anvelope la nivel mondial Apollo Tyres Ltd.
2012
Extinderea capacității de producție pentru anvelopele agricole. Motivul este cererea în creștere rapidă pentru anvelopele agricole Vredestein de pe piaţa OE şi aftermarket.
2013
„Air Master de la Vredestein” – Vredestein dezvoltă un spoiler frontal extensibil unic pentru maşini sport premium, alături de un renumit producător german de automobile. Vredestein este primul brand din lume care lansează acest tip de produs.
2013
Lansarea primei anvelope pentru combine cu tehnologie Vredestein F+ (IF), respectiv Traxion Cereall.
2013
Este lansată Wintrac xtreme S cu indicele de viteză Y pentru viteze de până la 300 km/h.
2014
Lansarea Quatrac 5, prima anvelopă pentru toate anotimpurile cu indicele de viteză Y. Vredestein este primul brand din lume care lansează acest tip de produs.
2014
Fabrica Enschede este modernizată cu o instalaţie nouă de amestecare în tandem.
2015
Vredestein lansează Traxion Harvest, o nouă linie de anvelope pentru mașinile de recoltat.
2015
Lansarea noilor anvelope agroindustriale pentru încărcătoarele telescopice și aplicațiile agroindustriale, respectiv Traxion Versa şi Endurion.
2015
Traxion+ şi TraxionXXL de la Vredestein sunt aprobate de către institutul german de cercetare DLG, în urma testărilor extinse.
2015
„Air Master de la Vredestein” primește recunoaștere internațională sub forma unui prestigios premiu DKG pentru produse în timpul Conferinței Internaționale a cauciucului.
2016
Deschiderea centrului de cercetare şi dezvoltare dedicat producătorilor de echipamente originale în Frankfurt și triplarea investițiilor în cercetare și dezvoltare.
2017
Deschiderea unei noi fabrici de producție în Ungaria.
Poziție unică în ceea ce priveşte anvelopele pentru autoturisme clasice
Tehnologia modernă și designul clasic sunt caracteristici cheie ale anvelopelor dezvoltate de Vredestein pentru piața în creștere a mașinilor de epocă. Datorită programului Classic al Vredestein, ocupăm o poziție unică în acest segment. Selectorul nostru de anvelope înseamnă că pentru orice mașină de epocă sau clasică modernă poate fi găsită rapid o anvelopă corectă.
Portofoliu impresionant
După ce a început cu anvelope de biciclete, portofoliul nostru s-a extins foarte mult de-a lungul anilor, cu o gamă impresionantă de anvelope premium pentru autoturisme, precum și pentru sectorul industrial sau sectorul agricol.
European
Ca producător de anvelope premium din centrul Europei, suntem situați în mod unic pentru a înțelege exact nevoile pieţei. Inovația a fost întotdeauna un concept-cheie pentru noi având în vedere faptul că Centrul nostru de cercetare şi dezvoltare din Enschede dezvoltă și testează anvelope care câștigă în mod regulat testările internaționale.
Expansiune
Au fost puse toate bazele importante pentru creșterea economică viitoare. Am aplicat cele mai noi tehnici de producție în fabrica din Enschede, am desfășurat parteneriate mai strânse cu constructorii de automobile, am deschis un nou birou în Frankfurt și ne-am extins capacitatea de producție în Ungaria. Operând de pe poziții strategice aproape de partenerii noștri din Europa, ne propunem să anticipăm nevoile pieței auto, chiar mai bine în următorii ani.