Bogatul patrimoniu Vredestein

Bogatul patrimoniu Vredestein

Compania Vredestein este mandră să se numere acum printre cei mai vechi producători de anvelope din lume, cu o istorie care datează de mai mult de 100 de ani.

Inovația înseamnă să poţi vedea mai departe 

Cauciucul s-a aflat în compoziţia sângelui nostru încă de la începutul secolului 20 și, la fel ca inovația, este un constituent esențial al ADN-ului nostru. Acest lucru ne-a făcut ceea ce suntem astăzi: un producător de frunte european de anvelope de primă clasă. 

Mai mult de un secol de performanță premium: bogatul patrimoniu Vredestein

Compania Vredestein este mandră să se numere acum printre cei mai vechi producători de anvelope din lume, cu o istorie care datează de mai mult de 100 de ani. 

1908

Emile Louis Constant Schiff cumpără compania Guttapercha din Delft (Olanda).

1909

Compania se mută la Loosduinen și își schimbă denumirea în N.V. Rubberfabriek Vredestein.

1910

Vredestein produce prima anvelopă de bicicletă.

1912

Vredestein produce prima anvelopă pentru autoturisme.

1934

Fabrica de anvelope pentru biciclete îşi stabileşte sediul în Doetinchem.

1947

N.V. Nederlandsch-Amerikaansche, fabrica de anvelope auto Vredestein îşi stabileşte sediul în Enschede, odată cu B. F. Goodrich.

1952

Vredestein lansează pe piaţă Profilux, prima anvelopă pentru autoturisme proiectată intern.

1955

Vredestein este unul dintre primii producători din Europa care produc anvelope fără cameră: Profilux fără cameră.

1962

Fuziunea cu N.V. Rubberfabrieken Havea Raalte.

1965

Lansarea primei anvelope de iarnă pentru autoturisme Vredestein, respectiv M&S 187.

1966

Vredestein prezintă propria anvelopă cu structură radial-diagonală textilă pentru autoturisme, respectiv Sprint.

1972

Este lansată pe piață Sprint Steel, prima anvelopă cu structură radial-diagonală de oțel.

1978

Vredestein lansează prima anvelopă reflectorizantă pentru biciclete.

1979

Lansarea Space Master, un concept unic de anvelopă pliabilă de rezervă pentru autoturisme.

1979

Lansarea Vredestein Snow+: această anvelopă de iarnă pentru autoturisme câștigă rapid o reputație excelentă și este fundamentul poziției companiei Vredestein ca lider de marcă pentru anvelopele de iarnă.

1991

Lansarea Quatrac, prima anvelopă pentru toate anotimpurile pentru autoturisme de la Vredestein.

1993

Lansarea anvelopei de curse Vredestein Fortezza, cu care Leontien Zijlaard-van Moorsel câștigă imediat campionatul mondial de ciclism.

1995

Lansarea Snowtrac, prima anvelopă de iarnă cu tehnologie înaltă de procesare a siliciului.

1996

Vredestein lansează Wintrac, o anvelopă de iarnă pentru autoturisme, care este adecvată pentru viteze mari.

1997

Lansarea Traxion/Traxion+, prima serie 65-70 de anvelope pentru tractoare.

1997

Vredestein începe un parteneriat cu designerul italian Giugiaro.

1999

Lansarea Flotation Pro, prima anvelopă radială pentru utilajele agricole.

1999

Lansarea Sportrac, prima anvelopă din lume proiectată de designerul auto italian Giugiaro.

2001:

Vredestein prezintă Sprint Classic, o anvelopă pentru autoturisme clasice.

2004

Medalia olimpică de aur pentru ciclism rutier (contra cronometru) pentru Leontien Zijlaard-van Moorsel pe anvelopele Fortezza Pro TriComp.

2004

Lansarea primei anvelope auto Vredestein cu indicele de viteză Y pentru viteze de peste 270 km/h.

2005

Lansarea Wintrac xtreme, prima anvelopă de iarnă de înaltă performanţă cu indicele de viteză W. Vredestein este primul brand din lume care lansează acest tip de produs.

2006

Vredestein prezintă o anvelopă unică de performanță ultraridicată pentru autoturisme, respectiv Ultrac Sessanta.

2006

Succese importante în Turul Franței obţinute de Cadel Evans și Robbie McEwen, în urma utilizării anvelopelor Vredestein Fortezza.

2007

Jakob Fuglsang devine campion mondial al ciclismului montan pe anvelopele Black Panther de la Vredestein.

2007

Quatrac 3 este prima anvelopă pentru toate anotimpurile care utilizează tehnologia RunFlat. Vredestein este primul brand din lume care lansează acest tip de produs.

2009

Vredestein este cumpărată de către producătorul de anvelope la nivel mondial Apollo Tyres Ltd.

2012

Extinderea capacității de producție pentru anvelopele agricole. Motivul este cererea în creștere rapidă pentru anvelopele agricole Vredestein de pe piaţa OE şi aftermarket.

2013

„Air Master de la Vredestein” – Vredestein dezvoltă un spoiler frontal extensibil unic pentru maşini sport premium, alături de un renumit producător german de automobile. Vredestein este primul brand din lume care lansează acest tip de produs.

2013

Lansarea primei anvelope pentru combine cu tehnologie Vredestein F+ (IF), respectiv Traxion Cereall.

2013

Este lansată Wintrac xtreme S cu indicele de viteză Y pentru viteze de până la 300 km/h.

2014

Lansarea Quatrac 5, prima anvelopă pentru toate anotimpurile cu indicele de viteză Y. Vredestein este primul brand din lume care lansează acest tip de produs.

2014

Fabrica Enschede este modernizată cu o instalaţie nouă de amestecare în tandem.

2015

Vredestein lansează Traxion Harvest, o nouă linie de anvelope pentru mașinile de recoltat.

2015

Lansarea noilor anvelope agroindustriale pentru încărcătoarele telescopice și aplicațiile agroindustriale, respectiv Traxion Versa şi Endurion.

2015

Traxion+ şi TraxionXXL de la Vredestein sunt aprobate de către institutul german de cercetare DLG, în urma testărilor extinse.

2015

„Air Master de la Vredestein” primește recunoaștere internațională sub forma unui prestigios premiu DKG pentru produse în timpul Conferinței Internaționale a cauciucului.

2016

Deschiderea centrului de cercetare şi dezvoltare dedicat producătorilor de echipamente originale în Frankfurt și triplarea investițiilor în cercetare și dezvoltare.

2017

Deschiderea unei noi fabrici de producție în Ungaria. 

Poziție unică în ceea ce priveşte anvelopele pentru autoturisme clasice

Tehnologia modernă și designul clasic sunt caracteristici cheie ale anvelopelor dezvoltate de Vredestein pentru piața în creștere a mașinilor de epocă. Datorită programului Classic al Vredestein, ocupăm o poziție unică în acest segment. Selectorul nostru de anvelope înseamnă că pentru orice mașină de epocă sau clasică modernă poate fi găsită rapid o anvelopă corectă. 

Portofoliu impresionant

După ce a început cu anvelope de biciclete, portofoliul nostru s-a extins foarte mult de-a lungul anilor, cu o gamă impresionantă de anvelope premium pentru autoturisme, precum și pentru sectorul industrial sau sectorul agricol. 

European

Ca producător de anvelope premium din centrul Europei, suntem situați în mod unic pentru a înțelege exact nevoile pieţei. Inovația a fost întotdeauna un concept-cheie pentru noi având în vedere faptul că Centrul nostru de cercetare şi dezvoltare din Enschede dezvoltă și testează anvelope care câștigă în mod regulat testările internaționale. 

Expansiune

Au fost puse toate bazele importante pentru creșterea economică viitoare. Am aplicat cele mai noi tehnici de producție în fabrica din Enschede, am desfășurat parteneriate mai strânse cu constructorii de automobile, am deschis un nou birou în Frankfurt și ne-am extins capacitatea de producție în Ungaria. Operând de pe poziții strategice aproape de partenerii noștri din Europa, ne propunem să anticipăm nevoile pieței auto, chiar mai bine în următorii ani.